elen

Η διατροφική αξία των ψαριών και των θαλασσινών.

Ψάχνοντας κανείς στην μεγάλη παγκόσμια βιβλιοθήκη, για την διατροφική αξία των ψαριών και των θαλασσινών, θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν εκατοντάδες επιστημονικές και ιατρικές έρευνες, οι οποίες αναφέρονται στα οφέλη της συγκεκριμένης κατηγορίας της διατροφικής πυραμίδας.

Τα ψάρια και τα θαλασσινά είναι η κυριότερη πηγή για λήψη πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας.

Η  ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΚΟΥΣΟΥΛΑ, κλινική διαιτολόγος – διατροφολόγος Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, σε σχετικό άρθρο της (http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=93836 ), αναφέρει ότι τα ψάρια είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λίπη, βιταμίνες και ανόργανα άλατα, όπως το φώσφορο, το κάλιο, το ασβέστιο και ψευδάργυρο ο οποίος βοηθά στην ενίσχυση της μνήμης και στη συγκέντρωση.

Μία σειρά ερευνών σχετίζεται άμεσα με τα λίπη των ψαριών που είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, τα γνωστά σε όλους μας ως Ω3.

Έχουν παρουσιαστεί αρκετές έρευνες που συνδέουν τα Ω3 με την πρόληψη αρκετών παθήσεων του ανθρώπινου οργανισμού. Το αποτέλεσμα είναι ότι η λήψη Ω3 λιπαρών οξέων, τα οποία δεν μπορεί να συνθέσει ο ανθρώπινος οργανισμός, βοηθούν στην σωστή και ομαλή ανάπτυξη του οργανισμού.

Είναι τα κατεψυγμένα ψάρια πιο ωφέλημα από τα φρέσκα;

Στην περίπτωση που δεν έχετε ψαρέψει μόνοι σας τα ψάρια που καταναλώνετε, η απάντηση είναι ναι.

Τα κατεψυγμένα ψάρια μπαίνουν στην γραμμή παραγωγής ελάχιστη ώρα μετά την αλίευσή τους. Έτσι διατηρούν όλα τα θρεπτικά συστατικά και την φρεσκάδα τους αναλλοίωτα. Αυτό συμβαίνει όταν ακολουθείται μία σειρά από σωστή επεξεργασία και σωστή κατάψυξη.